Ilość wejść

niedziela, 16 sierpnia 2015

the new world

01


Cześć jestem Kasia. Mój blog jest moim drugim blogiem pierwszy był o tematyce gwiazd show biznesu gdy byłam młodsza lubiłam buszować na internecie zwłaszcza na blogach różnego rodzaju, fascynowało mnie pisanie nie tylko w internecie ale również w moim prywatnym zeszycie różnych opowiadań. Jednak z dnia na dzień,  przestałam gdyż brakowało mi czasu nowa szkoła,nauka,przyjaciele. Wiecie chciałam się trochę wyszaleć jak to każda nastolatka.Teraz jestem trochę starsza bo mam prawie 20 lat ale za niecałe dwa tygodnie  zacznę klasę maturalną i będzie trzeba wziąć się za naukę do tego przyjdzie studniówka i te sprawy,dlatego postanowiłam za założę bloga poćwiczę sobie pisanie. Tematyka będzie związana z modą najczęściej będę wam wstawiała co kupiłam zdjęcia mnie w ubraniach , mam zamiar też pisać o zdrowym odżywianiu się dietach oraz co mi przyjdzie do głowy. Kurczę troszkę się rozpisałam ale napisałam to co chciałam wam przekazać ;)



zdjęcia pobrane z strony weheartit


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz